Tutoriale

Rhino dla początkujących

Interfejs użytkownika

Ogólny opis interfejsu użytkownika Rhino 4.

Modelowanie z obrazów odniesienia (wzorcowych)

Film prezentuje wykorzystanie narzędzia PictureFrame do umieszczenia obrazów odniesienia (wzorcowych) w modelu Rhino.

Podstawowe typy obiektów w Rhino

Rhino obsługuje wiele podstawowych typów obiektów, które można wykorzystać. Ten tutorial dla początkujących pokazuje jak je tworzyć.

Wzorce obiektów

Film pokazuje jak tworzyć wzorce obiektów z wykorzystaniem narzędzia Array w Rhino.

Rhino dla zaawansowanych

Modelowanie Y-branch Polysurface

Film pokazuje w jaki sposób modelować Polysurface o płynnym kształcie litery Y w Rhino z wykorzystaniem poleceń Sweep1 oraz BlendSrf.

Modelowanie gwintów śrubowych (1 z 2)

Film pokazuje jak modelować gwinty śrubowe z wykorzystaniem spiralnych krzywych i wartości logicznych w Rhino. Widoczne gwinty należą do typu, jaki występuje w żarówce. Zmiany w profilu poprzecznym i ścieżce pozwolą użytkownikowi na tworzenie zastępczych stylów gwintów (część 1 z 2).

Modelowanie gwintów śrubowych (2 z 2)

Film pokazuje jak modelować gwinty śrubowe z wykorzystaniem spiralnych krzywych i wartości logicznych w Rhino. Widoczne gwinty należą do typu, jaki występuje w żarówce. Zmiany w profilu poprzecznym i ścieżce pozwolą użytkownikowi na tworzenie zastępczych stylów gwintów (część 2 z 2).

Metoda obróbki brył

Film pokazuje kilka technik wykorzystania polecenia FilletEdge dla całego modelu.

Bongo dla Rhino

Animacja warstwy

Film pokazuje w jaki sposób łatwo animować warstwy w Bongo.

Robot Arm

Film pokazuje jak animować Robot Arm w Bongo 2.0 z wykorzystaniem nowych ustawień IK.

Robot Ball Arm

Film pokazuje jak animować Robot Ball Arm w Bongo z wykorzystaniem nowych ustawień IK.

Piston Arm

Film pokazuje jak animować Piston Arm w Bongo.

Brazil dla Rhino

Wstęp do Brazil dla Rhino

Film pokazuje jak ustawić prosty rendering z wykorzystaniem Brazil dla Rhino. Ponadto można nauczyć się jak kontrolować jakość renderingu tworzonego w Brazil poprzez dostosowanie prostych ustawień Skylight i Anti-aliasing. Obejmuje to także tworzenie i przypisywanie materiałów oraz środowisk.

Produkt renderingu w Brazil

Film pokazuje w jaki sposób skonfigurować produkt renderingu w Brazil dla Rhino. Sposoby tworzenia materiału i wykorzystanie środowisk HDRI są zaprezentowane w filmie dla zaawansowanych.

Jak stworzyć podstawowy materiał tkaniny w Brazil dla Rhino

Film pokazuje jak stworzyć podstawowy materiał tkaniny w Brazil dla Rhino.

Jak stworzyć materiał jedwabiu (Silk Material) w Brazil dla Rhino (część 1)

Kluczową kwestią w przypadku jedwabiu jest to, że odbija światło. Jego refleksyjność jest szczególnie zamazana. Film prezentuje 3 sposoby tworzenia materiału jedwabiu.

Flamingo nXt dla Rhino

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 1)

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 1).

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 2)

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 2).

Podstawowe środowiska tła Flamingo NXT

Prosty film dla Rhino 4 wykorzystujący ustawienia środowiska tła Flamingo NXT.

Podstawowe materiały Flamingo NXT

Podstawowy przewodnik po kolorach i teksturach mapowanych materiałów z wykorzystaniem Flamingo NXT w Rhino 4.

Penguin dla Rhino

Proste demo demonstrujące działania Pengiun dla Rhino 3D

Proste demo demonstrujące działania Pengiun dla Rhino 3D.