Tutoriale

Interfejs użytkownika

Interfejs użytkownika

Ogólny opis interfejsu użytkownika Rhino 4.
Modelowanie z obrazów odniesienia (wzorcowych)

Modelowanie z obrazów odniesienia (wzorcowych)

Film prezentuje wykorzystanie narzędzia PictureFrame do umieszczenia obrazów odniesienia (wzorcowych) w modelu Rhino.
Podstawowe typy obiektów w Rhino

Podstawowe typy obiektów w Rhino

Rhino obsługuje wiele podstawowych typów obiektów, które można wykorzystać. Ten tutorial dla początkujących pokazuje jak je tworzyć.
Wzorce obiektów

Wzorce obiektów

Film pokazuje jak tworzyć wzorce obiektów z wykorzystaniem narzędzia Array w Rhino.
Modelowanie wypukłego przycisku

Modelowanie wypukłego przycisku

Film pokazuje jak wykorzystać polecenie Loft do tworzenia kształtów przycisków w Rhino.
Edycja punktu kontrolnego

Edycja punktu kontrolnego

Film pokazuje techniki edytowania punktów kontrolnych. Dostępne polecenia obejmują między innymi SetPT, Weight oraz MoveUVN.
Ustawienia ciągłości geometrycznej

Ustawienia ciągłości geometrycznej

Film pokazuje w jaki sposób tworzyć płynne przejścia między krzywymi w Rhino.
Modelowanie Y-branch Polysurface

Modelowanie Y-branch Polysurface

Film pokazuje w jaki sposób modelować Polysurface o płynnym kształcie litery Y w Rhino z wykorzystaniem poleceń Sweep1 oraz BlendSrf.
Modelowanie gwintów śrubowych (1 z 2)

Modelowanie gwintów śrubowych (1 z 2)

Film pokazuje jak modelować gwinty śrubowe z wykorzystaniem spiralnych krzywych i wartości logicznych w Rhino. Widoczne gwinty należą do typu, jaki występuje w żarówce. Zmiany w profilu poprzecznym i ścieżce pozwolą użytkownikowi na tworzenie zastępczych stylów gwintów (część 1 z 2).
Modelowanie gwintów śrubowych (2 z 2)

Modelowanie gwintów śrubowych (2 z 2)

Film pokazuje jak modelować gwinty śrubowe z wykorzystaniem spiralnych krzywych i wartości logicznych w Rhino. Widoczne gwinty należą do typu, jaki występuje w żarówce. Zmiany w profilu poprzecznym i ścieżce pozwolą użytkownikowi na tworzenie zastępczych stylów gwintów (część 2 z 2).
Metoda obróbki brył

Metoda obróbki brył

Film pokazuje kilka technik wykorzystania polecenia FilletEdge dla całego modelu.
Efekt 'płynięcia' obiektów wzdłuż powierzchni

Efekt 'płynięcia' obiektów wzdłuż powierzchni

Film pokazuje jak zastosować polecenie FlowAlongSrf w Rhino w celu płynnego przejścia dowolnie wybranego obiektu na docelową powierzchnię.
Animacja warstwy

Animacja warstwy

Film pokazuje w jaki sposób łatwo animować warstwy w Bongo.
Robot Arm

Robot Arm

Film pokazuje jak animować Robot Arm w Bongo 2.0 z wykorzystaniem nowych ustawień IK.
Robot Ball Arm

Robot Ball Arm

Film pokazuje jak animować Robot Ball Arm w Bongo z wykorzystaniem nowych ustawień IK.
Piston Arm

Piston Arm

Film pokazuje jak animować Piston Arm w Bongo.
Named Views i tekstury Video

Named Views i tekstury Video

Film pokazuje jak animować Named Views i tekstury Bongo Video.
Animacja słońca

Animacja słońca

Film pokazuje jak animować RDK Sun w Bongo.
Jak używać formuł w Bongo?

Jak używać formuł w Bongo?

Film pokazuje jak wykorzystać formuły/wyrażenia w Bongo.
Wstęp do Brazil dla Rhino

Wstęp do Brazil dla Rhino

Film pokazuje jak ustawić prosty rendering z wykorzystaniem Brazil dla Rhino. Ponadto można nauczyć się jak kontrolować jakość renderingu tworzonego w Brazil poprzez dostosowanie prostych ustawień Skylight i Anti-aliasing. Obejmuje to także tworzenie i przypisywanie materiałów oraz środowisk.
Produkt renderingu w Brazil

Produkt renderingu w Brazil

Film pokazuje w jaki sposób skonfigurować produkt renderingu w Brazil dla Rhino. Sposoby tworzenia materiału i wykorzystanie środowisk HDRI są zaprezentowane w filmie dla zaawansowanych.
Jak stworzyć podstawowy materiał tkaniny w Brazil dla Rhino

Jak stworzyć podstawowy materiał tkaniny w Brazil dla Rhino

Film pokazuje jak stworzyć podstawowy materiał tkaniny w Brazil dla Rhino.
Jak stworzyć materiał jedwabiu (Silk Material) w Brazil dla Rhino (część 1)

Jak stworzyć materiał jedwabiu (Silk Material) w Brazil dla Rhino (część 1)

Kluczową kwestią w przypadku jedwabiu jest to, że odbija światło. Jego refleksyjność jest szczególnie zamazana. Film prezentuje 3 sposoby tworzenia materiału jedwabiu.
Jak stworzyć materiał jedwabiu (Silk Material) w Brazil dla Rhino (część 2)

Jak stworzyć materiał jedwabiu (Silk Material) w Brazil dla Rhino (część 2)

Film ten skupia się na błyszczącym odbiciu z wykorzystaniem próbek szumnego odbicia.
Jak stworzyć materiał jedwabiu (Silk Material) w Brazil dla Rhino (część 3)

Jak stworzyć materiał jedwabiu (Silk Material) w Brazil dla Rhino (część 3)

Film ten skupia się na mapowaniu środowiska z nieostrych środowisk.
Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 1)

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 1)

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 1).
Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 2)

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 2)

Wprowadzenie do Flamingo NXT (część 2).
Podstawowe środowiska tła Flamingo NXT

Podstawowe środowiska tła Flamingo NXT

Prosty film dla Rhino 4 wykorzystujący ustawienia środowiska tła Flamingo NXT.
Podstawowe materiały Flamingo NXT

Podstawowe materiały Flamingo NXT

Podstawowy przewodnik po kolorach i teksturach mapowanych materiałów z wykorzystaniem Flamingo NXT w Rhino 4.
Teksturowane materiały i kalkomanie Flamingo NXT

Teksturowane materiały i kalkomanie Flamingo NXT

Prosty film wykorzystujący Flamingo NXT do tworzenia teksturowanych materiałów i stosowania kalkomanii.
Proste demo demonstrujące działania Pengiun dla Rhino 3D

Proste demo demonstrujące działania Pengiun dla Rhino 3D

Proste demo demonstrujące działania Pengiun dla Rhino 3D.