Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna Rhinoceros.com.pl. Nasz serwis działa na zasadzie "door to door" co oznacza, że pokrywamy koszty dostawy uszkodzonego produktu do naszego punktu serwisowego oraz koszty odesłania naprawionego produktu na adres Klienta. Uszkodzony sprzęt wraz z kopią faktury, opisem usterki oraz kompletem akcesoriów należy wysyłać w fabrycznym opakowaniu na adres ProGrupa Sp. z o.o. Sp. k., ul. Kraszewskiego 25/1, 60-501 Poznań.

Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA.

Jeżeli numer RMA nie będzie widoczny na liście przewozowym, przesyłka nie zostanie przyjęta, a nadawca poniesie koszt dostawy.

UWAGA!
Licencje oprogramowania nie posiadają gwarancji oraz nie podlegają zwrotowi.