V-RAY NEXT DLA SKETCHUP

V-RAY NEXT DLA RHINO

Szybsze i inteligentniejsze renderowanie niż kiedykolwiek wcześniej

Kup licencjęlubPobierz V-Ray dla Rhino
V-Ray dla SketchUp

Przedstawiamy kolejną generację silników renderujących.

Pracuj szybciej z V-Ray Next dla Rhinoceros. Zarządzaj materiałami V-Ray bezpośrednio w Rhino. Wykorzystaj możliwości współpracy z Grasshopper i przyspiesz pracę wykorzystując cały dostępną moc GPU i CPU.

ŁATWY W UŻYCIU

Łatwy do nauki i łatwy w obsłudze. V-Ray dla Rhino zaprojektowano po to byś nie tracił czasu.

JAKOŚĆ

V-Ray pozwoli na tworzenie renderów w najwyższej możliwej jakości – bezpośrednio w Rhino.

SIŁA

V-Ray daje Ci moc, z którą wyrenderujesz wszystko – od szybkich projektów po najbardziej szczegółowe sceny 3D.

SZYBKOŚĆ

Renderuj szybko, projektuj jeszcze szybciej. V-Ray dla Rhino da Ci więcej czasu na bycie kreatywnym i skróci czas oczekiwania.

KREATYWNA KONTROLA

Skup się na projektowaniu z pełnym zestawem kreatywnych narzędzi przeznaczonych do oświetlania, cieniowania i renderowania.

STANDARD W BRANŻY

Każdego dnia V-Ray służy artystom i projektantom światowej klasy w ich codziennej pracy, podczas tworzenia niepowtarzalnych obrazów i projektów.

CO NOWEGO W WERSJI NEXT

Szybsze renderowanie interaktywne. Ulepszony obieg materiałów. Potężna funkcjonalność Grasshopper. I więcej.

V-Ray for SketchUp Video

V-RAY NEXT dla RHINO, Aktualizacja 1

Aktualizacja 1 V-Ray Next dla Rhino zawiera wiele przydatnych funkcji dla łatwiejszego przepływu materiałów, szybszego interaktywnego renderowania i potężnych nowych funkcji tworzenia animacji w V-Ray dla Grasshopper.

V-Ray for SketchUp Video

V-RAY NEXT dla RHINO

V-Ray Next dla Rhino wprowadził całkowicie zmieniony System Zarządzania Zasobami, szereg optymalizacji wydajności we wszystkich obszarach oraz szereg nowych narzędzi, które znacznie ułatwiają zarządzanie scenami - nawet tymi szalenie złożonymi.

ULEPSZONY PROCES PRACY Z MATERIAŁEM

Najnowsza aktualizacja V-Ray oferuje jeszcze bliższą integrację z Rhino. Teraz możesz tworzyć materiały V-Ray bezpośrednio w panelu Materiały Rhino. Ponadto można łatwo nakładać materiały za pomocą prostego przeciągania i upuszczania bezpośrednio na obiekty sceny lub warstwy.

Dowiedz się więcej

ROZBUDOWANE WSPARCIE DLA GRASSHOPPER

Zrób więcej w Grasshopper niż kiedykolwiek wcześniej i skorzystaj z nowych, potężnych możliwości. Aktualizacja 1 wprowadza funkcje umożliwiające tworzenie jeszcze bardziej zaawansowanych konfiguracji animacji. Ponadto można teraz eksportować sceny V-Ray i pliki geometrii na podstawie definicji Grasshopper.

Dowiedz się więcej

OPTYMALIZACJA WYDAJNOŚCI

V-Ray Next dla Rhino posiada kilka wzmacniaczy prędkości. Najnowsza aktualizacja zawiera bardziej responsywne interaktywne renderowanie CPU podczas edycji kamery w scenie, oświetlenia i materiałów, a także nowy algorytm Light Cache poprawiający zachowanie animacji.

Dowiedz się więcej

CECHY PRODUKTU

RENDERING HYBRYDOWY GPU+CPU

Teraz GPU V-Ray działający na NVIDIA CUDA może w pełni wykorzystać cały dostępny sprzęt, w tym wszystkie GPU i CPU.

DENOISER

Usuń zaszumienie i znacznie skróć czas renderowania. Dzięki V-Ray Denoiser możesz odszumić każdy element renderowania w postprodukcji. A dzięki NVIDIA AI Denoiser, V-Ray zapewnia natychmiastowe sprzężenie zwrotne przy mniejszym szumie, podczas gdy projektujesz interaktywnie.

Interaktywny rendering

Renderuj interaktywnie już podczas projektowania. Dostosuj oświetlenie oraz materiały i od razu zobacz rezultaty.

Rendering elementów

Renderuj sceny jako osobne elementy dla większej artystycznej kontroli w Twoim programie do edycji obrazów.

V-RAY SWARM

Potężny, skalowalny system renderingu dystrybutywnego, który jest łatwy i szybki.

ANIMACJE

V-Ray dla Rhino wprowadza nowy i uproszczony sposób pracy dla renderingu studium oświetlenia, różnych punktów obrotu czy animacji z lotu ptaka.

V-RAY DLA GRASSHOPPER

V-Ray dla Grasshopper jest teraz szybszy i prostszy dzięki nowym ustawieniom oświetlenia i konfiguracji materiałów. Obiekty Grasshopper można renderować bezpośrednio jako część sceny Rhino bez geometrii wypalania.

CHAOS CLOUD

Renderowanie w chmurze to tylko jedno kliknięcie.

AUTOMATYZACJA migawek I RENDEROWANIA SERYNEGO

V-Ray Batch makes it easy to render snapshots from the same project or views from multiple Rhino files all at once.

INTELIGENCJA SCENY

Automatycznie analizuje scenę w celu zoptymalizowania renderowania, aby uzyskać najlepszą jakość w krótszym czasie.

Okno renderingu

Nakładka na okno dialogowe Rhino. Jest renderowany interaktywnie i jeśli dokonane zostaną zmiany sceny, aktualizuje renderowany wynik.

ADAPTACYJNE OŚWIETLENIE

Nowy tryb Adaptive Lights pomoże przyspieszyć proces renderingu w scenach z wykorzystaniem większej ilości świateł nawet do 700%.

INSTANCJE ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA

Teraz możesz kontrolować wszystkie instancje oświetlenia tak jak pojedyncze źródło światło za pośrednictwem Asset Editor.

Global illumination

Renderuj fotorealistyczne przestrzenie i wnętrza dzięki rozbudowanym i szybkim metodom globalnego oświetlenia.

Dopasowane światło

Renderuj naturalne i sztuczne światło przy użyciu szerokiej gamy typów oświetlenia.

Oświetlenie otoczenia

Oświetlaj sceny używając techniki HDRI dla ich otoczenia.

Słońce i Niebo

Renderuj realistyczne światło dzienne w dowolnym czasie i dowolnym miejscu.

ADAPTACYJNE DOME LIGHT

Renderuj szybsze, czystsze i dokładniejsze oświetlenie oparte na obrazie, które jest nawet 7 razy szybsze. Nowe oświetlenie adaptacyjne Dome Light eliminuje również potrzebę ustawiania Portal lights do wnętrz.

Narzędzie analizy oświetlenia

Analiza oświetlenia ułatwia zwizualizowanie wartości oświetlenia świata rzeczywistego (w Luxach) w każdej scenie.

Inteligentny ASSET EDITOR

Twórz, edytuj i zarządzaj wszystkimi zasobami, w tym światłami, materiałami, teksturami, geometrią i renderuj elementy w jednym miejscu. Wszystkie zasoby są zorganizowane w intuicyjnej strukturze katalogów.

MENEDŻER PLIKÓW

Zarządzaj wszystkimi plikami scen z jednego miejsca. Ustalaj ścieżki plików, twórz archiwa scen i zachowuj dane ustawień dotyczących tekstur, plików IES czy obiektów proxy.

V-RAY COLOR PICKER

Nowe narzędzie wybierania kolorów pozwoli wybierać wartości kolorystyczne spośród wartości RGB (0-255) lub przestrzeni koloru renderingu (0.0-1.0).

Okno renderingu

Śledź historię rendering, dopasuj kolorystykę, ekspozycję oraz inne parametry bezpośrednio w oknie renderingu.

Dokładny podgląd okna renderingu

Przeglądaj materiały, światła, tekstury i elementy renderowania w jednej przeglądarce. Obserwuj, jak zmiany parametrów wpływają na wygląd zasobu w konkretnym izolowanym ustawieniu.

Przyspiesz dzięki skryptom

Użyj RhinoScript i Python, aby zaprogramować V-Ray Next, aby zrobić jeszcze więcej dla Ciebie. Na przykład zautomatyzować zarządzanie scenami lub uzyskać dostęp do parametrów niewidocznych w interfejsie użytkownika.

Uniwersalny przegląd zasobów

Przeglądaj materiały, światła, tekstury i elementy renderowania w jednej przeglądarce. Obserwuj, jak zmiany parametrów wpływają na wygląd zasobu w konkretnym izolowanym ustawieniu.

Wielokrotny wybór

Wybierz wiele scen lub zasobów biblioteki, a także wiele filtrów paska narzędzi, aby przyspieszyć proces pracy.

Instancja tekstury

Odwzoruj wiele parametrów materiału z tą samą teksturą źródłową, aby uprościć strukturę modułu cieniującego i zarządzanie nim.

Rzeczywisty aparat

Pracuj niczym fotograf dzięki funkcjom rzeczywistego aparatu i kontroluj parametry, takie jak ekspozycja balans bieli, głębia, obszar oraz inne.

RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA

Renderuj zawartość VR dla popularnych zestawów do rzeczywistości wirtualnej.

Interaktywne efekty soczewki

Dodaj akcelerowane przez GPU glare i bloom, aby zwiększyć fotorealizm. Dostrajaj efekty soczewki interaktywnie podczas renderowania.

Automatyczna ekspozycja i balans bieli

Uchwyć idealną ekspozycję za każdym razem. Nowe parametry aparatu: Automatyczna ekspozycja i Automatycznym balans bieli sprawiają, że renderowanie jest proste jak wycelowanie i zrobienie zdjęcia.

Fizyczne materiały

Twórz wspaniałe materiały, które wyglądają jak prawdziwe.

Zaawansowane tekstury

Twórz realistyczne, unikalne materiały stosując którąkolwiek z map tekstury lub jedną z wielu wewnętrznych tekstur proceduralnych V-Ray.

Wsparcie dla materiałów natywnych

Renderuj ulepszoną wersję materiałów Rhino bez konwertowania ich na shadery V-Ray.

Biblioteka materiałów

Wybieraj spośród ponad 1000 materiałów, które wystarczy przeciągnąć i przyśpiesz tworzenie kolejnego projektu.

Metaliczne materiały

Materiał V-Ray dodaje natywne wsparcie dla metalicznych odbić (Metalness) dla większej kompatybilności z materiałami PBR z aplikacji takich jak Substance Designer.

MGŁA

Dzięki efektom realistycznej mgły 3D oraz rozpraszaniu oświetlenia, nadasz swoim scenom prawdziwą głębię.

Oświetlenie otoczenia

Oświetlaj sceny używając techniki HDRI dla ich otoczenia.

MATERIAŁY WOLUMETRYCZNE

Realistyczne rozpraszanie światła i przezroczystość materiału.

Obiekty proxy

Dodawaj bardzo szczegółowe modele, jak trawa, drzewa i samochody, jako obiekty proxy V-Ray.

PODGLĄD PROXY

Kontroluj wygląd proxy V-Ray za pośrednictwem pola widoku Rhino. Wybieraj spośród siatki całości, ramki ograniczającej, punktu, a także nowej siatki typu low poly jako trybu podglądu proxy.

2D DISPLACEMENT

Szybko dodasz szczegóły do powierzchni, bez potrzeby dodatkowego modelowania, dzięki zoptymalizowanej funkcji displacement 2D – idealnej w przypadku materiałów architektonicznych, jak kamień lub cegła.

TRAWA I FUTRO

Twórz realistyczne tereny trawiaste, tkaniny i dywany dzięki V-Ray Fur.

Płaszczyzny przekroju

Z łatwością wykonasz szybkie rendery przekrojów i sekcji dzięki V-Ray Clipper.

Eksport scen V-Ray

Dziel się kompletnymi, gotowymi do wyrenderowania plikami V-Ray 3 dla SketchUp z każdą aplikacją V-Ray 3.4 lub nowszą.

Wymagania V-Ray Next dla Rhino

Rhinoceros 5

System operacyjny
  • Windows 7 lub nowszy
Procesor
  • Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
Pamięć RAM
  • Minimum 4 GB RAM i 4 GB na plik wymiany – rekomendowane 8 GB lub więcej RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany
TCP/IP
  • Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
Wersja Rhino
  • Rhino 5.14 lub nowszy (wyłącznie 64-bit)
Wsparcie GPU:
  • Karty graficzne NVIDIA Maxwell-, Pascal-, Volta- i Turing- z najnowszymi sterownikami lub chociaż wersją 411.31 sterowników

Rhinoceros 7

System operacyjny
  • Windows 7 lub nowszy
Procesor
  • Intel® Core™ 1 generacji lub kompatybilny z SSE4.2 support (x64)
Pamięć RAM
  • Minimum 4 GB RAM i 4 GB na plik wymiany – rekomendowane 8 GB lub więcej RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany
TCP/IP
  • Aktualnie wspierany jest tylko IPv4
Wersja Rhino
  • Rhino 6.23.20055 lub nowszy
Wsparcie GPU:
  • Karty graficzne NVIDIA Maxwell-, Pascal-, Volta- i Turing- z najnowszymi sterownikami lub chociaż wersją 411.31 sterowników

Polecane produkty